تجربه یک دختر مهندسISFJ از قلم خودش

نازنین  ، مهندس کامپیوتر فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر است که در دوره ۳۰ کارگاه MBTI خانه توانگری شرکت کرده است و تاثیر تیپ شخصیتی اش را در کارش برای خوانندگان سایت نوشته است :

من یک ISFJ هستم. چند مورد در رابطه با شخص خودم بود که می خواستم به اشتراک بگذارم:

۱٫      Desktop کامپیوتر من ۲ و نهایتا ۳ icon داره. فولدری به اسم new folder برای من بی معنی است. کامپیوتر دارای یک سیستم فولدر بندی منظم هست به طوریکه هر فایلی دقیقا یک فولدر مخصوص به خودش داره مثل یک کتابخونه ی منظم.( SJ)

۲٫      موقع خواندن کتاب اول مقدمه، پیشگفتار و بعد فصل ۱و ۲ و … را میخونم.( اثر S)

۳٫      توی شرکتی که کار می کردم یک سری فرم داشتیم که سفارش مشتری رو توش ذخیره می کردیم. موقعی که من می خواستم این فرم ها رو پر کنم دقیقا از مشتری می پرسیدم مثلا برای یک صفحه خاص وب چه dataهایی باید وارد این صفحه شوند. چه کارهایی باید بر روی این data انجام شود. چه خروجی دارد، در صفحه بعد از کلیک روی دکمه ای مشخص چه کار باید انجام شود و نهایتا با چه data ای باید از صفحه خارج شد. کارها خوب پیش می رفت تا اینکه یک روز مشتری با تایپ N وارد شرکت شد و سفارش داد. موقع پر کردن فرم و چک لیست ها کاملا فلج شده بودم. مشتری می گفت من صفحه ای میخواهم درست مثل فلان صفحه در فلان سایت. ( شهودی ها از الگو و pattern برای انتقال اطلاعات خود استفاده میکنند)

ISFJ

ISFJ: Your brain is so empty. This is my message to you:

۴٫      یکی از دوستانم خارج از کشور یک پروژه قبول کرده بود که خودش قادر به انجام دادن اون نبود. به من پیشنهاد داد که پروژه را انجام دهم. کار را به این صورت شروع کردیم که نیاز های سیستم را دوستم از کارفرما بپرسد و به من بدهد تا با توجه به آنها کار درست کردن صفحات وب را شروع کنم اما مشکل اینجا بود که دوستم تایپ N بود و سوال جوابهایی که کرده بود به هیچ وجه مورد استفاده من نبود او هر سفارشی را با یک مثال به من توضیح میداد و این کار را برای من سخت می کرد. عاقبت کمی دوستم سعی کرد سوالهای نزدیک به سوال های من بپرسد و کمی هم من سعی کردم از زاویه دید او به مسئله نگاه کنم.

ISFJ-1

یک ISFJ تمایلش متمرکز است بر خدمات رسانی و راضی نگه داشتن بقیه

——————————————–

اشتراک گذاری

WhatsApp
Telegram

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مطالب مرتبط