در ابتدای این پروژه یک کارگروه MBTI ارائه شد. به این صورت که آزمون MBTI به صورت آنلاین قبل از جلسه از دانشحویان به عمل آمد و در ابتدای جلسه نتایج آزمون در قالب یک گواهینامه به ایشان ارائه شد. در این جلسه یک مربی از بخش منابع انسانی به تحلیل نتایج آزمون پرداخت و کمک کرد که دانشجویان خود و همدیگر را به لحاظ تیپ های شخصیتی MBTI بهتر بشناسند.
پس از این جلسه افراد خاصی که مناسب مدیریت بودند به تشخیص خود، که درست هم بود، داوطلب شدند و پس از معرفی خود و سوابقشون بر اساس رای گیری برای پستهای مدیریتی انتخاب شدند. به همین ترتیب با شناخت بدست آمده سرگروه های تیم های فنی و سپس اعضای تیمهای فنی انخاب شدند. خاطره ی جالب من از این پروژه این است که پس از۸ ماه کار مداوم و اتمام موفقیت آمیز پروژه، هیچ از یک از ۱۶ نفر این حس را نداشت که در جایگاه درستی در این پروژه قرار نداشته و یا اینکه بهتر بود نقش دیگری میداشت. این تجربه به صورت عملی اهمیت دانش MBTI را برای کلیه افراد به من اثبات کرد. وقتی افراد با شناخت از تیپ خود نقشی را میپذیرند و یا مدیران با این دانش افراد را برای نقشهای مختلف برمیگزینند بهترین کارایی افراد ارائه شده و نتیجه موفقیت آمیز خواهد بود.
————————————————————–
- دپارتمان MBTI
- جولای 6, 2014
- 7:29 ق.ظ
- بدون نظر
تجربه خواندنی فرناز از مونترال درباره کاربرد MBTI
اشتراک گذاری
WhatsApp
Telegram
- دپارتمان MBTI
- جولای 6, 2014
- 7:29 ق.ظ
- بدون نظر
مطالب مرتبط
فوریه 10, 2022
MBTI برای شکاکان
ژوئن 16, 2021
روایی و پایایی ابزار MBTI
جولای 3, 2019
۱۰ دلیل برای معماگونه بودن رفتار INFJ ها
می 31, 2019
حقایقی ناب درمورد تیپ INFJ
مارس 14, 2019